Reklamacja
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: numer zamówienia, imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru lub nazwy produktu reklamowanego i przyczyna reklamacji, data zakupu wraz z paragonem lub FV oraz datę wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury/dokumentu zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Ozdobni.pl
ul. Księdza Drozdka 31
42-660 Kalety
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Ozdobni.pl
ul. Księdza Drozdka 31
42-660 Kalety
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Produkty personalizowane
Zgodnie z obowiązującym prawem, nie można odstąpić od umowy zawartej na odległość w przypadku umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzcz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.